Date2

Πέμπτη, 2 Μαΐου 2024 15:02:50

rss

αναζήτηση

makripano

Λαύριο: Εγκαίνια στο λιμάνι με την πλάτη γυρισμένη στην τοπική κοινωνία!



Αλλάξτε μέγεθος

limani neo lavrio

Υπόθεση όχι της κοινωνίας του Λαυρίου φαίνεται ότι θεωρούν κάποιοι ότι είναι το λιμάνι της πόλης, αν κρίνει κανείς από τα όσα συνέβησαν στα εγκαίνια του νέου επιβατικού σταθμού πλοίων νέας τεχνολογίας τα οποία πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή!

Όπως αποκαλύπτει σήμερα το notioanatolika.gr δεν είχε προκληθεί κανείς από τον Δήμο λαυρεωτικής ενώ ακόμη και ο δήμαρχος Κώστας Λεβαντής παρέλαβε την πρόσκληση των εγκαινίων μόλις μία ημέρα νωρίτερα και ενώ αυτά ήταν προγραμματισμένα εδώ και 4 μήνες!

Όπως είναι φυσικό ο κ. Λεβαντής για να δείξει τη δυσφορία του όχι μόνο δεν παρέστη αλλά εκπροσωπήθηκε ούτε καν από τον πρώτο τάξει αντιδήμαρχό του αλλά από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Νίκο Αντωνίου.

Βέβαια η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου δεν απέστειλε προκλήσεις σε κανέναν απολύτως φορέα της πόλης (ούτε καν στον Εμπορικό Σύλλογο ή το Εργατικό κέντρο) ενώ αγνόησε επιδεικτικά και όλους τους προηγούμενους δημάρχους οι οποίοι ο καθένας με τον τρόπο του είχαν συμβάλει τα μέγιστα στην ανάπτυξη του λιμανιού.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του notioanatolika.gr η ευθύνη για τον απρεπέστατο τρόπο αντιμετώπισης της κοινωνίας του Λαυρίου επιρρίπτεται , από όλες τις πλευρές, στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Γιάννη Ζαρολιάγκη.

Δεν είναι τυχαίο μάλιστα το γεγονός ότι η πρώην δήμαρχος Λαυρίου Σταύρος Παπασταυρόπουλος έκανε μια έντονη παρέμβαση κατά τη διάρκεια των εγκαινίων εγκαλώντας τον κ. Ζαρολιάγκη για τη στάση του αυτή.

Τη δυσφορία του εξέφρασε και ο τ. δήμαρχος Λαυρίου Δημήτρης Λουκάς ενώ η στάση του προέδρου του Ο.Λ.Λ. αποτελεί θέμα συζήτησης στην τοπική κοινωνία, πολλά σημαίνοντα μέλη της οποίας κάνουν λόγο για εμπάθεια του κ. Ζαρολιάγκη αφού, συν τοις άλλοις, δεν εκλήθη ούτε καν εκπρόσωπος του δημοτικού συμβουλίου!

Οι πλέον σύγχρονες εγκαταστάσεις

Κατά τα λοιπά το κτίριο του νέου σταθμού, στο οποίο θα εξυπηρετούνται οι επιβάτες των πλοίων της ακτοπλοΐας και θα στεγαστούν οι υπηρεσίες του Κεντρικού Λιμεναρχείου Λαυρίου, μπορεί να ελέγχεται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, έχει εκδοτήρια εισιτηρίων, χώρους εστίασης, κυλιόμενες σκάλες και ανελκυστήρες, ενώ έχει προβλεφθεί η εύκολη πρόσβαση των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Μπροστά στο νέο σταθμό επίσης έχουν κατασκευαστεί δύο ειδικές προβλήτες συστήματος ναύδετου πλοίων (finger piers) για την εξυπηρέτηση των επιβατών των επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων, δαπάνης 5.565.000 ευρώ.

Στο σημείο αυτό έχει τοποθετηθεί ηλεκτρονικό σύστημα με λέιζερ, με το οποίο θα μπορεί το λιμεναρχείο να ελέγχει ηλεκτρονικά την ακριβή ταχύτητα του πλοίου, τον κυματισμό και να δίνει οδηγίες για την ασφαλή πρόσδεσή του, στην περίπτωση που υπάρχουν ισχυροί άνεμοι.
Το έργο για την κατασκευή του κτιρίου του νέου σταθμού (που είναι υπερσύγχρονο βιοκλιματικό) ήταν έτοιμο εδώ και 1,5 χρόνο, ενώ χρειάστηκαν 11 μήνες για να ολοκληρωθεί. Στοίχισε περίπου 3 εκατ. ευρώ.

Στην ομιλία του ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος αντιναύαρχος Δημήτρης Μπαντιάς, τόνισε ότι ο μόνος τρόπος για να υπάρξει ανάπτυξη, είναι τα σύγχρονα λιμενικά έργα που θα βοηθήσουν το χώρο της ακτοπλοΐας αλλά και της κρουαζιέρας.

Πρόσθεσε δε ότι στο λιμάνι του Λαυρίου, τα περισσότερα από τα λιμενικά έργα έχουν ολοκληρωθεί, ενώ θα καταβληθούν προσπάθειες προκειμένου κάποιες ακτοπλοϊκές γραμμές να αρχίζουν από το Λαύριο και να καταλήγουν σε αυτό.

Ο διευθυντής Λιμενικών Έργων και Έργων Αεροδρομίων του υπουργείου Ανάπτυξης, Μ. Πολιτόπουλος είπε ότι τα λιμενικά έργα του Λαυρίου έχουν συγχρηματοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και από ιδίους πόρους. Προσέθεσε δε ότι τα έργα που θα πρέπει ακόμα να ολοκληρωθούν στο λιμάνι σε δύο χρόνια, συνολικού προϋπολογισμού 42.320.000 ευρώ, είναι στο τμήμα της ακτοπλοΐας και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την κατασκευή κρηπιδωμάτων μικρών σκαφών και τη δημιουργία χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων. Επίσης επέκταση του εμπορικού τμήματος προς το νότο, καθώς και επέκταση του προσήνεμου μώλου.

Το λιμάνι του Λαυρίου μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο σύστημα των ελληνικών λιμένων και να λειτουργήσει ως συμπληρωματικό για τον Πειραιά, τόνισε από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Λιμενικών Έργων και Έργων Αεροδρομίων, Γ. Ταυλάκης.

Σημειώνεται ότι το λιμάνι του Λαυρίου διαχωρίζεται σε πέντε τμήματα: ακτοπλοΐας, σκαφών αναψυχής, εμπορικού τομέα, κρουαζιερόπλοιων και αλιευτικών σκαφών.

Διαβάστε εδώ την επιστολή του τ. δημάρχου Στ. Παπασταυρόπουλου και την επίθεση που κάνει κατά του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Ο.Λ.Λ. Γιάννη Ζαρολιάγκη: 

Σχόλια