Δήμος Παιανίας: Πώς οι πολίτες αγκάλιασαν την πλατφόρμα επικοινωνίας, καταγραφής και διαχείρισης αιτημάτων
- Δημιουργηθηκε στις Κυριακή, 27 Οκτωβρίου 2024 13:09
Όταν πριν από ένα και πλέον μήνα ξεκίνησε η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και διαχείρισης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Νovoville», όλα έμοιαζαν δύσκολα και δυσνόητα.
Στην πορεία όμως αποδείχθηκε ότι ο τρόπος με τον οποίο η δημοτική αρχή Μάδη θέλησε να βάλει τέλος στα ρουσφετολογικά μπιλιετάκια για την επίλυση προβλημάτων, εκτιμήθηκε σε μέγιστο βαθμό από τους πολίτες και αυτό αποδεικνύεται και από τους αριθμούς.
Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες του notioanatolika.gr, ήδη στην πλατφόρμα έχουν κατατεθεί περισσότερα από 1.000 αιτήματα από τα οποία έχει επιλυθεί το 60%.
Σημαντικό στοιχείο είναι και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ δήμου και δημοτών, αφού προσφέρεται στους πολίτες η δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω της δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία του δήμου.
Τα τέσσερα απλά βήματα που απαιτούνται για την καταχώρηση ενός αιτήματος βοηθούν ολοένα και περισσότερους πολίτες να υιοθετούν τη χρήση της πλατφόρμας και έτσι η επικοινωνία τους με τις δημοτικές υπηρεσίες να καθίσταται «αδιαμεσολάβητη, άμεση και αμφίδρομη» όπως χαρακτηριστικά είχε δηλώσει ο δήμαρχος Παιανίας, Ισίδωρος Μάδης.
Ιδιαίτερα θετικό είναι και ένα ακόμη στοιχείο που αφορά την ανταπόκριση που επιδεικνύουν τα στελέχη των δημοτικών υπηρεσιών στη διερεύνηση και ικανοποίηση των αιτημάτων.
Παράλληλα με την ύπαρξη πραγματικής εικόνας για τα ζητήματα της περιοχής, οι υπηρεσίες μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και, κυρίως, είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους προς τους πολίτες.
Ακολουθήστε μας και στο twitter!
Σχόλια