Με καθυστέρηση δύο ετών ξεκινούν έργα για την άρση της επικινδυνότητας (που δεν... υπήρχε) στην «τρύπα του Καραμανλή»!

  • Εκτύπωση
Αλλάξτε μέγεθος

loub erga

Έπρεπε να περιμένουν όλοι δύο ολόκληρα χρόνια καθώς και την αλλαγή της περιφερειακής αρχής ώστε η νέα υπό τον Γιώργο Πατούλη να λάβει σοβαρά υπόψη της το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί σχετικά με τη στατικότητα των βράχων των δύο τούνελ της λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου είτε με κατεύθυνση προς Σούνιο είτε με κατεύθυνση προς Βάρκιζα.

Όλα είχαν ξεκινήσει στις 23 Μαΐου του 2018 όταν ο Σύλλογος Αγίας Μαρίνας Αλυκού είχε καταθέσει έγγραφο στη Γενική Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού Έργων και Υποδομών της Περιφέρειας Αττικής με το οποίο έθετε το πρόβλημα της επικινδυνότητας των δύο τούνελ.

Λίγους μήνες μετά στελέχη της συγκεκριμένης Γενικής Διεύθυνσης πραγματοποίησαν αυτοψία στην «τρύπα του Καραμανλή» και σε έγγραφο το οποίο συνέταξαν με ημερομηνία 31/8/2018 συμπέραναν ότι «οι σήραγγες είναι ευσταθείς και δεν χρήζουν υποστήριξης».

Και αυτό παρά τις περί του αντιθέτου επισημάνσεις των μελών του Συλλόγου.

Από τότε πέρασαν περισσότερα από δύο χρόνια και στις 30 Σεπτεμβρίου τελικά η διοίκηση της Περιφέρειας προχώρησε στην ανάληψη εργασιών ώστε να αρθεί η επικινδυνότητα των δύο τούνελ.

Κάτι βέβαια που σαφώς διαψεύδει το έγγραφο της 31ης Αυγούστου 2018 αφού το όποιο πρόβλημα και ο όποιος κίνδυνος δεν είναι δυνατόν να δημιουργήθηκε τα δύο τελευταία χρόνια.

Το γεγονός ότι, όπως είχε αναφέρει ο σύλλογος, υπήρχαν μικρές κατολισθήσεις σε σημεία των σηράγγων δεν φάνηκε, τότε, να... συγκινεί τους ελεγκτές τους, κάτι που συνέβη όμως, ευτυχώς, τώρα.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Περιφέρεια το απόγευμα της Τετάρτης (30/9) αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο σημείο για 15 ημέρες οφείλονται σε εργασίες που απαιτούνται «για την αποκατάσταση σοβαρών βλαβών που εντοπίστηκαν στη σήραγγα»!

Και ενώ δύο χρόνια πριν κατά τις αρμόδιες υπηρεσίες οι σήραγγες ήταν ευσταθείς και δεν έχρηζαν υποστήριξης στην ανακοίνωση της 30/9 επισημαίνεται ότι «διαπιστώθηκαν σοβαρές βλάβες στο δοµικό σύστημα της σήραγγας» και προστίθεται ότι «κατόπιν γεωτεχνικής αξιολόγησης εκτιμήθηκε ότι δεν είναι δυνατό να εξασφαλιστεί η οδική ασφάλεια, κατά τη διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας στο ρεύμα από Αθήνα προς Σούνιο».

Οι υπηρεσίες απέστειλαν τη σχετική ενημέρωση στον περιφερειάρχη, Γιώργο Πατούλη ο οποίο χωρίς να κωλυσιεργήσει ούτε στιγμή προχώρησε στη σχετική εντολή κλεισίματος της σήραγγας με κατεύθυνση προς το Σούνιο και την έναρξη των σχετικών εργασιών αποκατάστασης.

Και βέβαια αποδεικνύεται για μιαν ακόμη φορά η σοβαρότητα με την οποία η περιφερειακή αρχή Πατούλη αντιμετωπίζει και ζητήματα ασφαλούς μετακίνησης των πολιτών.

Τα εύσημα του Δήμου Κρωπίας

Λίγες ώρες αργότερα υπήρξε ανακοίνωση και του Δήμου Κρωπίας με την οποία επικροτείται η απόφαση της Περιφέρειας.

Παράλληλα, ο δήμος ξεκίνησε μία ολόκληρη επιχείρηση κινητοποιώντας την Πολιτική Προστασία, τους διευθυντές των σχολικών συγκροτημάτων Κιτσίου και Αγ. Μαρίνας, τους σχολικούς φύλακες, τις υπόλοιπες υπηρεσίες και το προσωπικό του να βρίσκονται στα σημεία που απαιτείται από το πρωί της 1ης Οκτωβρίου 2020 για την προστασία των μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών.

Και αυτό διότι στον παρακαμπτήριο δρόμο (εναλλακτική διαδρομή που θα κολουθούν οθι οδηγοί αφού η σήραγγα θα είναι κλειστή) υπάρχουν σχολικά συγκροτήματα τόσο του Κιτσίου όσο και της Αγ. Μαρίνας.

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Τέλος σε ό,τι αφορά την Ελληνική Αστυνομία και τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει τα εξής:

«Λόγω εκτέλεσης εργασιών αποκατάστασης του δομικού συστήματος της σήραγγας «Λουμπάρδα», κατά το χρονικό διάστημα από 30-09-2020 έως και 14-10-2020, και καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου θα πραγματοποιείται πλήρης διακοπή κυκλοφορίας του ρεύματος προς Σούνιο της Λ. Αθηνών-Σουνίου (Ε.Ο. 91), από το ύψος της παρόδιας οδού προς το καττάστημα “RIBAS” έως το ύψος της σήραγγας “Λουμπάρδα”.

Η κυκλοφορία των κινούμενων προς Σούνιο οχημάτων, δύναται να πραγματοποιείται μέσω των διαδρομών:

Για τους κινούμενους επί της Παραλιακής:

Λ. Αθηνών-Σουνίου (παραλιακή), αριστερά Βασ. Κωνσταντίνου, δεξιά Λ. Ευελπίδων (πρώην Λ. Βάρης-Κορωπίου), συνέχεια Λ. Ευελπίδων έως τη συμβολή της με οδό Ηρακλειδών (μετά κατ/μα “JUMBO”), δεξιά Ηρακλειδών, συνέχεια Ν. Παπαγιαννόπουλου έως τη συμβολή της με τη Λ. Αγίας Μαρίνας, δεξιά Λ. Αγίας Μαρίνας, συνέχεια Λ. Αγίας Μαρίνας έως τη συμβολή της με Λ. Αθηνών-Σουνίου,

ή εναλλακτικά μέσω της διαδρομής:

Λ. Κων/νου Καραμανλή/ Αθηνάς (Παραλιακή), αριστερά Λ. Ευελπίδων, συνέχεια συνέχεια Λ. Ευελπίδων έως τη συμβολή της με οδό Ηρακλειδών (μετά κατ/μα “JUMBO”), δεξιά Ηρακλειδών, συνέχεια Ν. Παπαγιαννόπουλου έως τη συμβολή της με τη Λ. Αγίας Μαρίνας, δεξιά Λ. Αγίας Μαρίνας, συνέχεια Λ. Αγίας Μαρίνας έως τη συμβολή της με Λ. Αθηνών-Σουνίου.

Για τους κινούμενους επί της Λ. Βουλιαγμένης:

Λ. Βουλιαγμένης, αριστερά Καλύμνου, δεξιά Λ. Ευελπίδων, συνέχεια Λ. Ευελπίδων έως τη συμβολή της με οδό Ηρακλειδών (μετά κατ/μα “JUMBO”), δεξιά Ηρακλειδών, συνέχεια Ν. Παπαγιαννόπουλου έως τη συμβολή της με τη Λ. Αγίας Μαρίνας, δεξιά Λ. Αγίας Μαρίνας, συνέχεια Λ. Αγίας Μαρίνας έως τη συμβολή της με Λ. Αθηνών-Σουνίου.

Στην ίδια ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. διευκρινίζεται ότι «η κυκλοφορία των κινούμενων προς Αθήνα οχημάτων, θα πραγματοποιείται κανονικά μέσω του ρεύματος κυκλοφορίας προς Αθήνα της Λ. Αθηνών-Σουνίου (Ε.Ο. 91)».

Διαβάστε σχετικά: Έγγραφο της Περιφέρειας Αττικής αφήνει υπόνοιες για επικινδυνότητα της Τρύπας του Καραμανλή στην Αθηνών – Σουνίου!

 

      Ακολουθήστε μας και στο twitter!     

 

Σχόλια