Date2

Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019 19:18:46

rss

αναζήτηση

makripano

Πάνω του οι ελπίδες για την τουριστική ανάπτυξη των Μεσογείων

Αλλάξτε μέγεθος

LIVADAS

Είχε ξεσηκωθεί θύελλα αντιδράσεων από τοπικούς πολιτικούς παράγοντες της Αττικής όταν είχε διαρρεύσει στα media ότι ο Πάνος Λειβαδάς θα τοποθετούνταν επικεφαλής του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος».


Τελικά ο αποτυχών υποψήφιος βουλευτής στον νομό ανέλαβε τη θέση του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ στη θέση του παραιτηθέντος Νίκου Καραχάλιου.
Ο κ. Λειβαδάς θα είναι λοιπόν ο νέος Νο 2 του ελληνικού τουρισμού μετά δηλαδή την αρμόδια υπουργό Όλγα Κεφαλογιάννη.
Και όλοι περιμένουν να δουν αν θα σταθεί δίπλα στις χειμαζόμενες τουριστικές επιχειρήσεις της ανατολικής Αττικής οι οποίες παρά το γεγονός ότι βρίσκονται στη λεγόμενη Αττική Ριβιέρα δεν χαίρουν της... τουριστικής εκτίμησης που πρέπει.
Βέβαια με δεδομένο ότι πολλά μπορεί να αλλάξουν με την παραχώρηση των παραλιών και της περιοχής μας στον ιδιωτικό τομέα, ο κ. Λειβαδάς θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη – «ξεπούλημα» την αποκαλούν οι «εχθροί» της ιδιωτικοποίησης – των Μεσογείων.
Σύμφωνα με βασικά στοιχεία του βιογραφικού του ο κ. Λειβαδάς εντάχθηκε το 2003 στην επικοινωνιακή ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, ενώ το 2004 ανέλαβε Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Επικρατείας και αργότερα του υπουργείου Εσωτερικών στις κυβερνήσεις Καραμανλή.
Το 2009 ανέλαβε τη διεύθυνση του Γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού, ενώ στις εκλογές του 2009 ήταν υπεύθυνος μαζί με τον Μενέλαο Δασκαλάκη για την καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας.
Στην εσωκομματική μάχη για την εκλογή αρχηγού στη Νέα Δημοκρατία, το 2009, ήταν από τους πιο στενούς συνεργάτες του Αντώνη Σαμαρά. Αξίζει να σημειωθεί ότι το όνομά του είχε ακουστεί για πρόεδρος του ΕΟΤ επί των κυβερνήσεων Καραμανλή, αλλά τελικά δεν προχώρησε το θέμα. Στις εκλογές ήταν υποψήφιος στην περιφέρεια Αττικής, χωρίς όμως να καταφέρει να εκλεγεί.

Σχόλια