Στα οδικά έργα της Αττικής τα οποία θα φτάσουν τα 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ σε βάθος τετραετίας περιλαμβάνονται οι επεκτάσεις της Αττικής οδού προς τρία σημαντικά σημεία της Ανατολικής Αττικής.
Αυτό ανακοινώθηκε, μεταξύ άλλων, το απόγευμα της Τρίτης στη διάρκεια της παρουσίασης του κυβερνητικού σχεδίου της Νέας Δημοκρατίας για τις νέες υποδομές στην Ελλάδα με τίτλο «Ανάπτυξη και νέες δουλειές» που παρουσίασε ο πρόεδρος του κόμματος, Κυριάκος Μητσοτάκης, υπογραμμίζοντας ότι «οι σχετικές επενδύσεις έχουν ήδη κοστολογηθεί σε 10-12 δισ. ευρώ μέχρι το 2023, γεγονός που θα αποφέρει έως 2% πρόσθετη αύξηση του ΑΕΠ ετησίως, αλλά κυρίως θα δημιουργήσει 240.000 νέες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας εντός της επόμενης τετραετίας»
Και μπορεί σε ό,τι αφορά την Αττική να προβλήθηκαν και μάλιστα μετ' επιτάσεως τρία μεγάλα οδικά έργα όμως σε ό,τι αφορά πιο συγκεκριμένα την Ανατ. Αττική φαίνεται επιτέλους να δημιουργείται σαφής προοπτική για την πολυαναμενόμενη επέκταση της Αττικής Οδού τόσο προς Ραφήνα όσο και προς Λαύριο, μέσω Μαρκοπούλου.
Τα άλλα έργα που αλλάζουν την εικόνα ολόκληρης της Αττικής είναι αυτό της επέκτασης της Αττικής Οδού προς το Ελληνικό αλλά και η κατασκευή αυτοκινητοδρόμου μήκους 50 χιλιομέτρων που θα συνδέει απευθείας την Υλίκη με την Ελευσίνα όπως και η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος.
Σε ό,τι αφορά τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο, γίνεται σαφές ότι θα αλλάξει πλέον η μορφή των περιοχών αυτών ενώ τα δύο λιμάνια της Ανατολικής Αττικής θα αποκτήσουν άλλη δυναμική με δεδομένη και «την αξιοποίηση του πετυχημένου μοντέλου παραχώρησης που είχε προκρίνει η ΝΔ στον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη», όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε.
Επισημαίνεται δε παράλληλα ότι «είναι αναγκαίος ο άμεσος επανακαθορισμός της πολιτικής για τα λιμάνια και τις μαρίνες στην προοπτική της προσέλκυσης επενδύσεων που είναι αναγκαίες και για την τοπική ανάπτυξη και για τον τουρισμό», κάτι το οποίο, μόλις πριν από λίγες ημέρες είχε επισημάνει στην επίσκεψή του στο Λαύριο και ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Μανώλης Κεφαλογιάννης τονίζοντας τη δυνατότητα το λιμάνι του Λαυρίου να γίνει λιμάνι κρουαζιέρας! (Διαβάστε σχετικά εδώ)
Παράλληλα η επικαιροποίηση του νομοθετικού πλαισίου προκειμένου να αναθεωρηθούν γραφειοκρατικές και αναποτελεσματικές διατάξεις που εμποδίζουν την ανάπτυξη υδατοδρομίων ξαναβάζει στο κάδρο και μία άλλη προοπτική για την ανατολική Αττική αφού προβλέπεται (με βάση παλαιότερο προγραμματισμό) η λειτουργία – με τις ανάλογες υποδομές - δύο υδατοδρομίων, ενός στο Λαύριο και ενός στην Αγ. Μαρίνα Ραφήνας!
Η... σιωπή Σπίρτζη
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις αρχές Φεβρουαρίου ο νυν υπουργός Μεταφορών και Υποδομών και επίδοξος... αττικάρχης του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης παρέπεμψε στις καλένδες τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού όταν σε σχετική διάσκεψη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι οι παρατάσεις των υφιστάμενων συμβάσεων παραχώρησης «δεν αφορούν την Αττική Οδό».
Αυτό, με απλά λόγια σήμαινε ότι δεν θα υφίστατο και το αντάλλαγμα της εκπόνησης μελετών και της υλοποίησης πρόσθετων έργων (σ.σ.: των επεκτάσεων), ως αντισταθμιστικού οφέλους!
Κάτι το οποίο αποσιώπησε ο κ. Σπίρτζης στην ανακοίνωση που εξέδωσε αργά το βράδυ της Τρίτης για να σχολιάσει τις εξαγγελίες της Νέας Δημοκρατίας!
Σχόλια